خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رلیتل


توجه: پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود. برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما! درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP بانک ملی روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.
ضعف‌هاي اوليه‌ي امنيتي WEP در قسمت‌هاي قبل به سرويس‌هاي امنيتي استاندارد 802.11 پرداختيم. در ضمنِ ذکر هريک از سرويس‌ها، سعي کرديم به ضعف‌هاي هريک اشاره‌يي داشته باشيم. در اين قسمت به بررسي ضعف‌هاي تکنيک‌هاي امنيتي پايه‌ي استفاده شده در اين استاندارد مي‌پردازيم. همان‌گونه که گفته شد، عملاً پايه‌ي امنيت در استاندارد 802.11 بر اساس پروتکل WEP استوار است. WEP در حالت استاندارد بر اساس کليدهاي ۴۰ بيتي براي رمزنگاري توسط الگوريتم RC4 استفاده مي‌شود، هرچند که برخي از توليدکننده‌گان نگارش‌هاي خاصي از WEP را با کليدهايي با تعداد بيت‌هاي بيش‌تر پياده‌سازي بانک ملی کرده‌اند.
بانک ملی
جدول بانک ملی عملیات پایه از طریق کدهای دستوری
از جمله اقداماتي كه در اين مورد مي توان انجام داد آن است كه والدين از طريق مدرسه در جريان كامل محتواي آموزش كتابهاي درسي درخصوص نماز قرار گيرند و در منزل نيز در راستاي آن محتواها به تقويت بانک ملی رفتار فرزندان خود بپردازند.

هنگام ثبت گواهينامه دو بانک ملی گزينه در اختيار داريد: ذخيره کردن آن در يک فايل يا در رجيستري ويندوز. توصيه مي شود گواهينامه خود را در يک فايل و روي ديسک ذخيره کنيد تا بتوانيد آن را از گزند نامحرمان حفظ کنيد. در حقيقت، دو فايل به کامپيوتر شما فرستاده مي شود: يکي حاوي خود گواهينامه (با پسوند SPC) و ديگري حاوي کليد رمزبندي (با پسوند PVK).
کارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته بانک ملی ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيتي معتقد هستند كه هكرهاي حرفه اي با ويروس ها و تروجان هاي خطرناك پشت ديوار بازي هاي آنلاين منتظر هستند تا رايانه هاي كاربران را از ميان ببرند ، كارشناسان امنيتي هشدار داده اند كه در ماه هاي آينده گسترش تروجان ها و ويروس هاي رايان هاي دنياي اينترنت و كاربران رايانه را با مشكلات اساسي مواجه كند و براي جلوگيري از اين اتفاق بايد كاربران هر روز ضد ويروس هاي خود را به روز كرده و از انجام بازي هاي رايانه اي پرهيز كنند.
همان گونه که گفته شد، با توجه به پيشرفت هاي اخير، در آينده يي نه چندان دور بايد منتظر گسترده گي هرچه بيش تر استفاده از شبکه هاي بي سيم باشيم. اين گسترده گي، با توجه به مشکلاتي که از نظر امنيتي در اين قبيل شبکه ها وجود دارد نگراني هايي را نيز به همراه دارد. اين نگراني ها که نشان دهنده ي ريسک بالاي استفاده از اين بانک ملی بستر براي سازمان ها و شرکت هاي بزرگ است، توسعه ي اين استاندارد را در ابهام فرو برده است. در اين قسمت به دسته بندي و تعريف حملات، خطرها و ريسک هاي موجود در استفاده از شبکه هاي محلي بي سيم بر اساس استاندارد IEEE 802.11x مي پردازيم.


وی یادآور شد: بانک ملی تعداد دفاتر ICT روستایی در این مدت با ۲۷۲ درصد رشد به ۴۷۸ دفتر افزایش یافته است. رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تعداد دفاتر خدمات ارتباطی در استان اصفهان را ۳۸۹ دفتر با رشد ۲۷۴ درصدی نسبت به شش سال گذشته عنوان و گفت: هم اکنون ۷ هزار و ۱۲۴ کیلومتر فیبرنوری و ۵۵۸ مرکز مخابراتی در این استان موجود است. وی اظهار کرد: تعداد سایت‌های تلفن GSM در استان اصفهان ۲۶۶ سایت با ۸۶ هزار و ۷۴ مشترک است.
۸ فعال‌سازی پیامگیر بانک ملی صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#
با قرار دادن سلول های فوتوولتاییک در کناره های صفحه ی نمایش این انرژی هدر رفته را مهار کنند. برای کار کردن دستگاه نیاز به رفع یک مشکل دیگر نیز بود: نوسانات ولتاژ تامین شده توسط سلول خورشیدی که می توانست به باتری گوشی آسیب برساند. محققین کالج لندن تا کنون موفق به ساخت مدار با ترانزیستور فیلم نازک شده اند که می تواند نوسانات ولتاژ را صاف کرده و الکتریسیته را به شکل کارآمدتری استخراج کند. به جای شارژ مستقیم باتری که می توانست نیاز به اضافه کردن مدارات پیچیده ایجاد کند، آن ها با همکاری گروه انرژی مرکز فوتونیک و الکترونیک پیشرفته ی دانشگاه کمبریج یک ابرخازن فیلم نازک به عنوان واسط ذخیره ی انرژی به دستگاه اضافه کردند. این ترکیب سلول های فوتوولتاییک، ادوات الکترونیک و ابرخازن به سیستمی با بهره وری میانگین ۱۱درصد و حداکثر بهره وری ۱۸درصد منتج شد. اگر آرایه ی فوتوولتاییک قادر به تبدیل ۵ درصد نور محیط به الکتریسیته باشد، سیستم جمع آوری انرژی می تواند تحت شرایط نوری مناسب تا ۱۶۵میکرووات در هر سانتی متر مربع توان تولید کند. برای یک صفحه نمایش از نوع ۳.۷اینچ این مقدار در حدود ۵میلی وات خواهد بود که طبق گفته ی آهنود مقدار قابل توجهی است، اگر چه تنها بخشی از توانی است که یک گوشی احتیاج دارد. البته تنظیم کننده های ولتاژ مبتنی بر CMOS هم در حال حاضر وجود دارند که دارای بازدهی بیشتری هستند ولی قابل پیاده سازی با تکنولوژی فیلم نازک، که در تولید صفحه نمایش گوشی ها استفاده می شود، نیستند. به علاوه ابزار مبتنی بر فیلم نازک کنونی قابلیت ساخت در دمای زیر ۱۵۰ درجه ی سانتیگراد و روی بانک ملی پلاستیم سبک را دارا هستند که آن ها را برای گوشی های تلفن همراه جذاب تر می کند چون در این عرصه هر یک گرم وزن و هر یک پنی هزینه حائز اهمیت ویژه ای است. نمونه ی آزمایشاهی گوشی خورشیدی تنها یک مثال از جمع آوری انرژی در مقیاس کوچک است. منبع دیگری از انرژی بدون نیاز به اتصال شبکه ی برق شهری می تواند رزونانس مغناطیسی از طریق سیم پیچ القا کننده باشد. جریان متناوب از سیم پیچی از مواد هادی عبور داده می شود
• گواهينامه هاي کليد : در زمان انتخاب يک کليد از روي يک حلقه کليد ، امکان مشاهده گواهينامه ( مجوز بانک ملی ) کليد وجود خواهد داشت . دراين رابطه مي توان به اطلاعات متفاوتي نظير صاحب کليد ، تاريخ ايجاد و اعتبار کليد دست يافت . نحوه ايجاد و استفاده از کليد ها :• توليد يک کليد با استفاده از نرم افزارهائي نظير PGP اقتباس شده از کلمات Pretty Good Privacy )و يا GnuPG ( اقتباس شده از کلمات GNU Privacy Guard )
حافظ شيرين سخن مي گويد: بانک ملی

• از روش هاي امنيتي بانک ملی استفاده كنيد- از پسورد و رمز گذاري اطلاعات استفاده كنيد. و مطمئن شويد از اطلاعات خود پشتيبان گيري كرده ايد، تا در صورت گم شدن حافظه فلش تان دچار دردسر نشويد.
Ad_ aware بانک ملی Standard Edition
• کليدها ( Keys ) . از کليدها به منظور ايجاد امضاهاي ديجيتال استفاده مي گردد . براي هر امضاي ديجيتال ، يک کليد عمومي و يک کليد خصوصي وجود دارد : کليد خصوصي ، بخشي از کليد است که که شما از آن به منظور امضاي يک پيام استفاده مي نمائيد . کليد خصوصي يک رمزعبور حفاظت شده بوده و نمي بايست آن را در اختيار ديگران قرار داد . کليد عمومي ، بخشي از کليد است که امکان استفاده از آن براي ساير افراد وجود دارد . زماني که کليد فوق براي يک حلقه کليد عمومي ( public key ring) و يا يک شخص خاص ارسال مي گردد ، آنان با استفاده بانک ملی از آن قادر به بررسي امضاي شما خواهند بود .
۲۵ منوی بانک ملی اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
۲ اتصال به اپراتور ۷۰۰-۰ - بانک ملی
ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای بانک ملی هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
- و بالاخره توجه بانک ملی به اين نكته علمي و اسلامي كه دل مي تواند دل را هدايت كند. سخني از والدين و مربيان مؤثر است كه برخاسته از جان و دل باشد
بانک ملی
و يكي از آشكارترين خطرات حافظه هاي USB اين است كه به راحتي دزديده يا گم بانک ملی مي شوند. بنابراين داشتن پشتيبان از فايل هاي مهم حافظه USB بسيار مهم است. چون گم كردن آن مساوي از دست دادن اطلاعات مهم خواهد بود. و اگر اطلاعات مهم حافظه فلش خود را رمز گذاري نكنيد ممكن است هر كسي به اطلاعات آن دست پيدا كند.
استفاده از افزونه بانک ملی Noscript در فایر فاکس. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید:

بانک ملی
سیستم عامل RIM: تمام گوشی‌های مجهز به BlackBerry 7OS آخرین نسخه عرضه شده این سیستم عامل از BlackBerry Balance پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد امور شخصی و تجاری خود را باهم در یک گوشی و بدون هیچ تداخلی انجام دهند. زمانی که این سیستم به سرور شرکت متصل می‌شود، بانک ملی Balance اطلاعات شخصی کاربران را از اطلاعات کاریشان جداسازی کرده و تلاش می‌کند بالاترین حد امنیتی را در حفظ اسناد کاری کاربرانش رعایت کند. برای مثال اطلاعات و اسنادی که توسط برنامه‌های تجاری و مربوط به کسب و کار ایجاد شده ‌است، نمی‌تواند توسط برنامه‌های مربوط به امور شخصی مثل فیس‌بوک و نظایر آن مورد استفاده قرار گیرد.
يه عده ميگن پشتيباني نداره انتن نميده و اين حرفا خب شما چند كيلومتر از محدوده تحت پوشش دوري بعد خيال بانک ملی داره سرعت توپ بهش بده.من الان وايمكس ايرانسل دارم.دوستم هم مبين نت.خونمون جفت همه.من اصلا قطعي ندارم.سرعتم بالاست سرعت دانلودم هم خيلي خوبه.خيلي هم ارزونه.ترافيك هم خيلي كم مصرف ميشه.ولي دوستم كه مبين نت داره خيلي زياد ترافيكش ميره سرعتش از مال من پايين تره.طوري كه ديگه جمعش كرد.هر كي ميخواد بخره 100 درصد ايرانسل بخره.
• محدودکردن ارتباطات از بيرون به «فقط خواندني»: اين عمل به شما اجازه مي دهد که فايل ها را در دسترس عموم قرار دهيد، بدون اينکه توانايي نوشتن فايل روي سرورتان را بدهيد.• محدود کردن ارتباطات به بيرون به «فقط خواندني»: اين عمل از نوشتن فايل هاي محرمانه شرکت به سرورهاي FTP خارج از شبکه داخلي توسط کاربران جلوگيري مي کند• مشخص کردن زماني ثانيه هاي انقضاي زماني: اين عمل به سرور شما اجازه مي دهد که قبل بانک ملی از حالت تعليق و يا Idle request ارتباط را قطع کند.ازکارانداختن فرمان FTP SITE : اين از حمله هايي جلوگيري مي کند که طي آن هکر فضايي از سرور شما را تسخير مي کند تا با استفاده از سيستم شما حمله بعدي خودش را پايه ريزي مي کند.


تيپ هاي شخصيتي عبارتند از: شخصيت خودكار، شخصيت سازش پذير، شخصيت بدگمان، افتاده، مبارزه طلب، ماجراجو، مشقاق و اخلاقي و ... با هر كدام از آنها بايد به يك گونه خاص بانک ملی برخورد كرد اما در رابطه با همه آنها اجراي اين ضوابط و اتخاذ مواضع زير داراي نقش سازنده و جهت دهنده است:
در کنار انواع نبردهای کلاسیک و مدرن و با تسهیل روش‌های ارتباطات و بالا رفتن ارزش اطلاعات نسبت به قبل، دستیابی، حفاظت و حتی تغییر در اطلاعات حریف، سبب تغییراتی در راهبردها و روش‌های جنگی شده است، جنگ اطلاعات بدون نیاز به زمینه‌های قبلی در جنگ کلاسیک همچون زمین، هوا و دریا، تنها به دنبال کسب سه عامل بالاست و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برد. با توجه به شکل گیری جنگ اطلاعات و از سوی دیگر، ایجاد فضای مجازی یا فضای سایبر، عملا فضای سایبر به عنوان عرصه پنجم نبردها تعیین شده و جنگ اطلاعاتی بیشتر در این فضا در جریان است؛ با توجه به ویژگی‌های فضای سایبری (کم هزینه بودن، تبادل سریع اطلاعات، ناشناس بودن کاربر سایبری و…) عملا فضای سایبری در کنار کمک به عصر ارتباطاتف تهدیدی جدی روبروی امنیت ملی حکومت‌ها تلقی می‌شود و کشوری همچون آمریکا به بانک ملی دلیل رشد در عرصه فناوری اطلاعات و گره زدن خود با امکانات فضای سایبر، عملا تهدیدات سایبری را جدی گرفته و حمله سایبری را در حکم حمله نظامی دانسته و اعلام می‌کند به صورت جنگ سخت با تهدیدات سایبری برخورد خواهد کرد.
ضميمه 1 بانک ملی : پياده سازي SSL در Windows 2000 Server
در استاندارد 802.11b، از تکنيک‌هاي رمزنگاري WEP استفاده مي‌گردد که برپايه‌ي RC4 است. RC4 يک الگوريتم رمزنگاري متقارن است که در آن يک رشته‌ي نيمه تصادفي توليد مي‌گردد و بانک ملی توسط آن کل داده رمز مي‌شود. اين رمزنگاري بر روي تمام بسته‌ي اطلاعاتي پياده مي‌شود. به‌بيان ديگر داده‌هاي تمامي لايه‌هاي بالاي اتصال بي‌سيم نيز توسط اين روش رمز مي‌گردند، از IP گرفته تا لايه‌هاي بالاتري مانند HTTP. از آنجايي که اين روش عملاً اصلي‌ترين بخش از اعمال سياست‌هاي امنيتي در شبکه‌هاي محلي بي‌سيم مبتني بر استاندارد 802.11b است، معمولاً به کل پروسه‌ي امن‌سازي اطلاعات در اين استاندارد به‌اختصار WEP گفته مي‌شود.

بانک ملی

شرکت ایرانسل از فروردین ۸۶ اقدام به ارائه سرویس اینترنت خود برای تمام مشترکین خط ایرانسل نموده است. نرخ در نظر گرفته شده از سوی ایرانسل، جدیداً به ازای هر کیلوبایتی ۵ ریال می باشد. البته در روزهای پنجشنبه و جمعه و ساعات ۱۲ تا ۶ هر شب به ازای هر کیلوبایت تنها یک ریال محاسبه می کند. با این حساب اگر صفحه گوگل را باز کنید و سپس از طریق آن به یک سایت معمولی منتقل شوید هزینه بسیار اندکی (بین ۵ تا ۱۰ تومان یعنی کمتر از یک اس ام اس) برایتان محاسبه می گردد. در اینجا قصد داریم طریقه تنظیم گوشی برای استفاده از اینترنت بانک ملی را توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید:به طور کلی دو روش برای آماده کردن گوشیتان جهت استفاده از اینترنت ایرانسل وجود دارد:روش ۱ ـ وارد کردن کد روبرو:
نتیجه‌گیری بانک ملی کلی با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر شهر از وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.
بانک ملی
در کلام ديگر، گواهينامه ديجيتالي آليس، تصديق مي کند که کليد عمومي بانک ملی به او و تنها او تعلق دارد. به همراه کليد عمومي، يک گواهينامه ديجيتالي حاوي اطلاعاتي در مورد شخص حقيقي يا حقوقي دارنده آن مي باشد، که براي شناسايي دارنده، و (بر اين اساس که گواهينامه ها محدود مي باشند)، تاريخ ابطال آنرا نمايش مي دهد.
ایرانسل پرداخت آسان و پشتیبانی خوب مخصوصا در ساعات 7 تا 12 شب در روز های پایانی ماه ووو ...مبین نت ارزان ارزش داره بخرم ولی میدونم نه آنتن دهیه خوب داره و نه پشتیبانی و سهولت پرداخت و هم قطعی کامل از شبکه/ به گفته ی دوستان دانشگاهی که مبین نت دارن و در بانک ملی منطقه جنوب تهران بیشتر هستند ...
٣‐ مرورگر چک مي کند که آيا اين گواهينامه توسط يک بانک ملی مرکز مورد اطمينان صادر شده است و اينکه آيا اين گواهينامه هنوز اعتبار دارد ؟ و همچنين آيا اين گواهينامه مرتبط با سايت درخواستي مي باشد؟
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک بانک ملی شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
6- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید بانک ملی

• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بودنحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده بانک ملی نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام نحوه شارژ همراه اولنوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.
ـ برنامه‌هاي سخنگويان ـ اين بخش شامل افراد كارشناسي مي‌شود كه آماده‌اند بسوالها پاسخ دهند، درباره مسائل بانک ملی اظهار نظر كنند، در محافل و مجامع حاظر شده به سخنراني بپردازند، در مسافرتها و بازديدها به مردم توضيح دهند و با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه كنند.
شروع انتشار از فیلیپین بود و پس از بانک ملی مدت بسیار کوتاهی در سطح جهان پراکنده شد. این کرم برای پراکنده شدن فاکتورهای موثر زیادی داشت. زمانی که کرم اجرا می شد و کامپیوتری را آلوده می کرد، با نام ایمیل قربانی، یک کپی از خود را برای دیگر افرادی که در لیست ایمیل آن فرد بودند، می فرستاد. دیگران به خیال اینکه ایمیلی از دوست یا همکار خود دریافت کرده و از امنیت آن مطمئن هستند، آن را باز کرده و آلوده می شدند. این کرم ضررهای مالی فراوانی به بار آورد. بسیاری از فایل ها را در کامپیوترها و سرورهای آلوده شده پاک و خودش را – با نام آن‌ها و به جای آنها – جایگزین کرد. به این ترتیب زمانی که کاربر روی برنامه ای که کرم خودش را جای آن برنامه جایگزین کرده بود کلیک می کرد، برنامه کرم اجرا می شد و بیشتر گسترش می یافت.

بانک ملی تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
يا رسول خدا(ص) مي فرمايند: « بعثت علي شريعه بانک ملی سهله و سمحه يعني بر ديني آسان و فطري مبعوث شدم»





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: